-1,1 kg

Idag var det dags för vägning igen, som alltid på onsdagar. Jag hade gått ner 1,1 kg, stod alltså på 98,2 kg = min andra guldstjärna! Hurra! Jag är väldigt, väldigt glad över att ha fått en guldstjärna till samt att jag nått mitt första delmål, dvs 99,0, stabilt på tvåsiffrigt.
Räknade inte poäng i lördags och söndags, då vi hade gäster här och 25-årsfest med godis osv. Men sköter man sig resten så går det ju bra ändå :)

Sedan har jag badat idag, för femte dagen i sträck. Det är inte alls roligt att visa sig i bikini, men det är det värt eftersom det är så underbart att bada!

Bra dag!

Förra veckan; 99,3
Idag; 98,2
= -1,1 kg
Sammanlagt; 6,5 kg på 5 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0