- 1,4 och -1,0 kg

Förra veckan var det -1,4 kg på vågen och den här veckan var det -1,0.
Jag var ett hekto ifrån min tredje guldstjärna! Lite irriterande, men det får bli
nästa vecka. För jag tänker absolut inte gå upp i vikt bara för att det var midsommar igår.
Tokräknade inte poäng, men åt med måtta. Äter ju inte "midsommarmat" heller, och var mest
hemma med min sambo och såg på mycket spännande kvartsfinal, Turkiet-Kroatien, efter
att jag hade jobbat i ett dygn i sträck.

Varken min sambo eller jag bryr oss så mycket om midsommar. Men vi skulle ha firat med min
bästa vän, men så gick hennes morfar bort natten till midsommar, så hon fick åka hem till familjen
så att de kunde ta hand om varandra.

Så fotboll blev det, vilket ju är bland det bästa vi vet :)

På Viktväktarmötet pratade de om sommaren, att vissa kör på som vanligt med poängräkning och viktnegång,
medans vissa tar det lite lugnt med det och står still, medan vissa väljer att "äh, det är okej om jag går upp
i vikt". Det viktigaste är att man har bestämt sig och inte bara låter saker ske. Jag tänker såklart fortsätta
räkna poäng, jag är väldigt bestämd med mina mål och min tidsplan. Det finns ingen anledning att inte gå ner
i vikt bara för att det är sommar, tycker jag. Sedan är det jul, och då är det betydligt svårare att hålla sig.
Så isglass får det bli!

Förra onsdagen; -1,4
Den här veckan; -1,0
Sammanlagt på 7 veckor; 8,9 kg.
Vikt; 95,8 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0