-1,7 kg, sammanlagt -10,6

Igår var jag på Viktväktarna i vanlig ordning, och -1,7 kg var resultatet. Det innebar min tredje guldstjärna, samt att jag gått ner 10% av min startvikt och fick beröm och applåder från övriga viktväktare som var där. Härligt! Nu har jag gått ner 10,6 kg på 8 veckor och det känns alla tiders!

Jag fick frågan vad jag märker för skillnad nu när jag gått ner såpass, och det jag märker allra mest är det är lättare att gå i trappor. Från spårvagnen är det först massa trappor, sedan uppförsbacke och sedan trappor igen. Sedan är det fyra trappor upp till lägenheten. Och detta är inte alls lika jobbigt som det var för 10 kilo sedan. Och det är fantastiskt skönt! Att kläderna blir större är också en väldigt härlig bonus!

På mötet pratade konsulenten om att vi är viktiga. Att man ska veta om själv att man är viktig, och säga det till sig själv. Och hur duktiga vi är som går ner i vikt, och att man ska berömma sig själv. Bra möte idag!

Den här veckan; 94,1 kg = -1,7 kg
Sammanlagt; -10,6 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0